September

Im September hani mi scho chli iglebt ka und und ha mi au scho biz chöne verständige mit em schwedisch. I ha immer fliessig glernt mit mim Hostdad. Er het mir extra e buech kauft zum schwedisch lerne. Susch het de Monät September vor allem viel Unihockey beinhaltet. Am 14. hani müese schaffe fürs unihockey (hami nur mit schwedisch verständigt ade Kasse i de Kafeteria)

Am 24. isch den d Saison losgange. Gstartet hets gad miteme Stadtderby. Leider hemmer den da verlore obwohli gfunde ha das mir aich besser gsi sind. Jenu so goots. Eimol bini den au no mitem Trainer go en Eliteserien match luege. Au mol interessant gsi wie i dä beschte liga vo de Welt gspilt wird. Susch isch nöd sooooo viel passiert. I ha eher s gfühl ka dasi viel verpasst ha i de Schwiz. J Im September isch döt glaubs scho no chli öpis loos gsii hihi. Aber da gits jo den nögscht johr wieder. Ussert vilicht de 50igscht geburtstag vo mim mami wird sich nöd wiederhole. Nomol e grosses ENTSCHULDIGUNG zu mim mami. J

Ende September hani mi den langsam aber sicher iiglebt ka i mim neue Land.


I September hade jag redan levat in lite gran och jag kunde också prata lite lite lite svenska. Jag läsade alltid jätte seriöst med min värdspappa. Han köpte en bok för mig som hette „Rivstart". Annars var det mest innebandy som hände i september. 14. måste jag jobba för laget (pratade bara svenska på kassan i kafeterian J)

24. började säsongen. Den startade direkt med en derby mot Täby FC. Tyvärr förlårade vi men jag tyckte värkligen att vi var bättre. Jaa.. så är det. En gång kållade jag också på en Elitserienmatch med min tränare. Var väligt interesant att se hur de spelar i besta ligan i världen. Annars hände inte så många grejer i september. Jag tänkte mer att jag missade många grejer som hände hemma i schweiz. J Jag tror att det hände jätte många roliga grejer i september. Men jag ska göra det nästa år så det är ingen fara. Bara min mammas 50-årskallas ska kanske inte hända igen. Förlåt igen mamma att jag inte var där!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0