16.8.08 - THE Day

Nu ska jag skriva om dagen när jag åkte till sverige. jag ska skriva det på schweizer tyska för att det finns några släktningar eller kompisar som önskar det :) hoppas att det är ingen fara. annars kan ni bara säger så översettar jag det till svenska :)

Abflugstag
Am 16.8.08 isches den sowiit gsii. I cha mi no sehr sehr guet a dä Tag erinnere. Am Morge bini verwachet und ha genau gwüsst dasi ez den e wiili nüm i dem Bett wird verwache. Sehr e komisches Gfühl. I bi den ufgstande, mit de Famili zämäghöcklet und ha no fertig packt (natürli hani viel z viel gepäck gha). Do mini schwöschter en Match ka het genau a dem Tag, hani mi scho bald müese vo ire verabschide. Öpe am 13,00 isch den d Michelle cho und mir sind mit mine Eltere abgfahre Richtig Flughafe. Döt hemmer den d Salome, d Saara und d Gianna troffe und sogar mis Gotti isch cho!! Nochem iichecke simmer alli zämä ine Kafi ieghöcklet und hend di letschte Minute gnosse. Ha sogar Gschenkli übercho wo mi immer a die liebe Persone erinneret. Den hani müse uf de Flüger (ha fascht no müese pressiere :)) Och gott isch da schwer gsi zum go. I ha mi soooo gfreut uf Schwede aber aifach alli zrugglo und dezue ane nöd wüsse wa uf mi zuechunt isch nöd aifach gsii.
Ufm Flüger bini den nebet 2 schwedische Jäger ghocket und hami chli mit dene unterhalte zum mi ablenke. Noch öpe 2h Flug bini den sicher z Stockholm glandet (am 19.00) Mis Gepäck und vorallem min Stock sind natürli z letscht achoo und i bi scho biz nervörs worde. Woni aber usegloffe bi id Akunftshalle, hend mi scho 3 lachendi Gsichter mit eme Schild "EVELYNE" empfange. Da sind de Göran (Hostpapa), d Camilla (Hostmamma) und d Sara (jüngschts Chind) gsi. Mir sind den mit em Auto haigfahre und si hend mir scho alles möglichi erklärt und mi usgfrogt. Noch dem i mis schwer Gepäck in oberschte Stock gschlaikt han, hets Esse ge (KRABBE!!  isch aber fain gsi :)) De Tag hemmer den miteme churze Bsuech (24.00-01.00) z Stockholm amene Musikfestival abgschlosse und den bini zfride und mit viel Vorfreud uf di kommende 5 Mönet iigschlofe.

I mim negschte Blogg werdich den über di erschte paar wuche brichte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0